Supportpakketten

Als u voor een Supportpakket kiest, profiteert u van extra aantrekkelijke voorwaarden voor onze dienstverlening. Hieronder kunt u uw keuze kenbaar maken door op de blauwe knop met het gewenste Supportpakket (SP) te klikken.

  • Maandelijkse supportfacturen tot € 50,00 worden niet verstuurd, daarboven wordt gefactureerd.
  • Geen minimale factuureenheid per maand.
  • Op verzoek  een jaarlijkse controle van de administratie van het huidig jaar en aanbevelingen voor eventueel herstel.
  • Geen annuleringskosten voor bezoeken.

Prijs: € 25,00 p/m

Supportpakket Standaard

  • Maandelijkse supportfacturen tot € 50,00 worden niet verstuurd, daarboven wordt gefactureerd
  • Er geldt geen minimale factuureenheid van 1 uur per maand
  • Op verzoek  een jaarlijkse controle van de administratie van het huidig jaar en aanbevelingen voor eventueel herstel
  • Geen annuleringskosten voor afgelegde consultancy-afspraken
  • Jaarlijkse update naar de meest recente versie van AccountView

Prijs: € 47,50 p/m

Supportpakket Update

Het Supportpakket Premium is interessant als u veel gebruik maakt van onze diensten. Dit pakket biedt onder andere een korting op het uurtarief, vaste responstijden en een jaarlijkse check-up. De inhoud van het Supportpakket Premium stellen we samen met u vast. Neem contact op voor meer informatie.

Supportpakket Premium

Ik zie af van het Supportpakket. Voor mij gelden de standaard prijzen en voorwaarden.

Geen supportpakket

Supportpakketten worden jaarlijks vooraf gefactureerd en gaan in op de eerste dag van de maand van afsluiten. De pakketten worden jaarlijks stilzwijgend verlengd. De opzegtermijn is 2 maanden.


Veelgestelde vragen 

Waar vind ik de algemene prijzen en voorwaarden van AccountOne?

Via de formulier hieronder kunt u ons document met de algemene Prijzen, Voorwaarden en Verwerkersovereenkomst aanvragen (pdf).

Ik heb toch een onderhoudscontract?

Als u met Visma Software een onderhoudscontract heeft afgesloten, kunt u gratis gebruik maken van de helpdesk voor AccountView (tel: 020-3552999). De medewerkers van deze helpdesk kennen AccountView als geen ander en hun adviezen zijn gratis. Echter, deze medewerkers kennen uw situatie minder goed.

Waarom AccountOne voor telefonische support?

Uiteraard kunt u ook AccountOne bellen voor telefonisch support. AccountOne gaat verder in de ondersteuning: u heeft contact met consultants die uw situatie goed in beeld hebben en wellicht zelf de inrichting hebben gedaan voor u. Wij kennen uw bedrijfssituatie en uw werkwijze dus door en door. Daarom zijn wij uitstekend in staat om uw vragen te beantwoorden en passende oplossingen te bieden en realiseren. In tegenstelling tot de Visma helpdesk, is onze dienstverlening niet gratis. Wij ondersteunen u op basis van onze standaard prijzen en voorwaarden.

Waarom het Supportpakket?

Met een AccountOne Supportpakket bent u verzekerd van snelle en goede support door onze consultants. Tegelijkertijd profiteert u van extra gunstige prijzen en voorwaarden.

Vraag Prijzen & Voorwaarden van AccountOne aan

In ons document AccountOne Prijzen, Voorwaarden en Verwerkersovereenkomst beschrijven wij wat AccountOne voor jouw organisatie kan betekenen, wat de voorwaarden zijn en welke prijzen wij hanteren. Via onderstaand formulier kunt u het document aanvragen (pdf).

    Bedrijfsnaam*

    Je naam*

    E-mailadres (zakelijk)*

    Telefoonnummer

    Je bericht