Visma Brincr: versnel je handelsproces

Brincr handel software

Voor handelsbedrijven en webshops

Wil je de handelsprocessen van je MKB-bedrijf versnellen en digitaliseren? Dan is Brincr van Visma perfect voor jou! Deze flexibele en gebruiksvriendelijke online oplossing is specifiek ontworpen voor handelsbedrijven, groothandels en webshops met 1 tot ongeveer 20 medewerkers. Ontdek vandaag nog Brincr!

Gratis proberen Vraag demo aan

Weg met die losse lijsten en documenten

Startende ondernemers kiezen vaak voor losse apps om hun inkoop, verkoop en voorraad in goede banen te leiden. Maar als het aantal orders toeneemt, verdwijnt het overzicht en leidt al dat handwerk tot fouten en veel tijdverlies. Dan is het hoog tijd voor een professionele logistieke oplossing, die optimaal aansluit bij handelsbedrijven van 1 tot zo’n 20 medewerkers. Maak kennis met Brincr!

Waarom Visma Brincr?

Visma Brincr geeft je grip op je omzet, orderverloop en factuurstromen. Je krijgt inzicht en overzicht . Precies wat elk logistiek bedrijf nodig heeft.

Met Brincr til je je handelsprocessen naar een hoger niveau. Van orderverwerking en voorraadbeheer tot klantbeheer, inkoop, facturatie en CRM – en nog veel meer modules. En het mooiste? Het is schaalbaar, compleet en betaalbaar.

Brincr voor inkoop, verkoop en logistiek

De belangrijkste mogelijkheden van Brincr

  1. Online orderbeheer: Slim en betrouwbaar orderbeheer is de kern van Brincr. Eenvoudig in gebruik, boordevol slimme functionaliteiten.
  2. Van offerte tot factuur: Houd grip op het proces. Van lopende offertes, verkooporders, inkooporders, backorders tot factuurstromen. Wees volledig in control met notificaties, statusupdates en overzichten.
  3. Koppeling webshops: Koppel je webshop aan Brincr om je weborders en voorraad synchroon te houden in één omgeving. We ondersteunen koppelingen met 35+ verschillende webshops.
  4. Van 1 tot 20 gebruikers: Of je nu een zzp’er bent of een groot MKB-bedrijf, kies zelf hoeveel gebruikers toegang krijgen tot de voordelen van onze groothandel software. Beheer de functionaliteiten en benut de voordelen.
  5. Overzicht en statistiek: Inzicht in het proces van inkoop, verkoop en omzet is onmisbaar voor elk bedrijf. Optimaliseer je bedrijfsvoering met het gebruiksvriendelijke online dashboard.
  6. 24/7 support: Heb je hulp nodig? Ons supportteam staat altijd voor je klaar. Bel of mail ons!
Probeer Brincr nu gratis

Online B2B-bestelportaal: verhoog klanttevredenheid en efficiëntie

Met het gebruiksvriendelijke B2B-bestelportaal van Brincr kunnen jouw zakelijke klanten 24/7 veilig bestellingen plaatsen, facturen downloaden en hun bestelhistorie inzien. Het portaal is flexibel en je kunt het assortiment en de prijzen per relatie bepalen. Klanten kunnen favorietenlijsten aanmaken voor nog meer gemak. Doordat opdrachten, facturen en retouren op één plek worden vastgelegd, bespaar je waardevolle tijd.

De belangrijkste voordelen:

  • 24/7 toegang voor je klanten
  • Prijzen gekoppeld aan je klanten
  • Afrekenen via Mollie of bestellen op factuur
  • Realtime orderstatus
  • Bestelhistorie en facturen per klant inzichtelijk
Brincr b2b-bestelportaal

Koppel met je boekhoudpakket

Integreer je logistieke proces met je boekhouding door Brincr’s slimme koppelingen met veel gebruikte boekhoudpakketten zoals Visma eAccounting, Exact Online, Twinfield, Snelstart en Yuki.

De naadloze integratie met je financiële systeem houdt je boekhouding continu up-to-date en dubbele invoer is verleden tijd. Het boeken van verkooporders wordt eenvoudiger dan ooit, zónder overtypen. Nu heb je één efficiënte online oplossing voor het beheren van orders, voorraad én boekhouding!

Brincr koppelingen

Prijzen van Brincr

Brincr is al beschikbaar voor € 83,- per maand met de Small-variant. Wil je meer gebruikers toevoegen, meer orders / facturen / producten verwerken, dropship-orders vastleggen en/of beschikken over een B2B-portal, dan is daarvoor de Medium-variant beschikbaar voor € 169,- per maand. Voor nog grotere aantallen kun je gebruikmaken van de Large- of de X-Large-versie. Neem voor meer prijsinformatie contact met ons op. Prijzen excl. btw.

Probeer Brincr nu gratis!

Wil je Brincr zelf ervaren? Geen probleem! Je kunt Brincr nu 14 dagen gratis proberen. Vraag nu een gratis proefabonnement aan op de aanvraagpagina van Brincr.

Gratis proberen

Liever eerst een demo zien?

Eerst zien en dan geloven? Dat snappen we helemaal! Onze productspecialisten staan klaar om al je vragen te beantwoorden. Ze kunnen je alles vertellen over de voordelen van Brincr en ook een vrijblijvende online demonstratie voor je verzorgen. Vraag hieronder je demo aan of neem contact op via tel. 0548-512513 of per e-mail: info@accountone.nl.

    Naam*

    Bedrijfsnaam*

    E-mailadres*

    AccountOne: gecertificeerd specialist in Brincr

    AccountOne is Visma Expert Center en gecertificeerd als Visma | Brincr Partner. Wij zijn gespecialiseerd in het stroomlijnen en integreren van financiële en handelsprocessen bij MKB-bedrijven. Als Brincr-specialist helpen we startende en groeiende groothandelsbedrijven en webshops om hun financiële en logistieke processen te versnellen en zo snel te kunnen groeien.