Online applicaties koppelen met AccountView

AccountView mobiele app

Door online applicaties te koppelen met AccountView voeg je eenvoudig extra functionaliteit (al dan niet branche-specifiek) toe aan je administratiesysteem. Op deze pagina vind je meer informatie over de volgende webapplicaties, die zich ruimschoots bewezen hebben in combinatie met AccountView:

  • AccountView Contact App: toegang tot financiële cijfers en klantgegevens, betaalopdrachten versturen
  • App4sales: digitale catalogus en artikelen direct verkopen via de tablet
  • BrancheView: veelzijdige mobiele app, met appbuilder om je eigen klantspecifieke app te maken
  • CashView: webkassa die balieverkopen realtime afhandelt in AccountView
  • Webshop: online verkopen efficiënt afhandelen in AccountView
  • Nmbrs: journaalposten van verloning automatisch verwerken in AccountView
  • Simple-Simon: werkbonnen direct in AccountView registreren, controleren, goedkeuren en factureren
  • OutSmart: werkbonapp, online portaal en grafisch planbord (field service)
  • Trifact365: verwerk alle inkoopfacturen en bonnetjes direct digitaal in uw boekhouding

Naast deze online apps hebben we ook uitgebreide ervaring in het koppelen van AccountView met specifieke bedrijfssoftware die binnen bepaalde branches gebruikt wordt. Zie hiervoor de pagina Branche-softwarekoppelingen met AccountView.

AccountView Contact App

Met de gratis AccountView Contact App heb je je klantgegevens en eigen financiële cijfers in AccountView altijd en overal bij de hand. Je kan met je smartphone openstaande posten en offertes raadplegen en betaalbestanden versturen. Verder kan je onderweg via de app je relatie bellen of mailen, contactgegevens bijwerken of de openstaande facturen controleren – zonder je laptop open te klappen.

De belangrijkste mogelijkheden van de app:

  • Raadpleeg openstaande posten en offertes, incl. gekoppelde documenten
  • Dashboard met actuele financiële cijfers
  • Raadpleeg en actualiseer stamgegevens van debiteuren en crediteuren in AccountView
  • Verstuur betaalopdrachten naar je bank
  • Bel, sms of e-mail direct vanuit de app
  • Bekijk notities die in AccountView zijn vastgelegd
  • Bekijk de laatste socialmedia-updates van je contactpersoon
  • Incl. CRM-functionaliteit van Contact Manager

Ga voor meer informatie naar onze pagina over de AccountView Contact App.

App4sales

Met App4sales kunnen je vertegenwoordigers je digitale catalogus eenvoudig tonen aan klanten en artikelen via de tablet verkopen. Via de koppeling met AccountView kan je met App4sales nieuwe klanten gelijk registreren, artikelen uit de catalogus toevoegen aan een order en je klanten direct de order laten tekenen op een tablet.

Door de integratie met AccountView hoeven vertegenwoordigers geen lange verkooplijsten meer in te voeren in de app. Bovendien verloopt de logistieke afhandeling van orders grotendeels geautomatiseerd. Gemakkelijk en tijdbesparend!

De belangrijkste functies:

  • Catalogus: artikelen zoeken en filteren, toevoegen aan een order;  ondersteunt meerdere talen en klantspecifieke prijzen
  • Orders plaatsen: artikelen en handtekeningen toevoegen, klanten registreren en beheren, orderbevestiging printen en e-mailen
  • CMS: prijslijsten gebruiken vanuit AccountView, online voorraadinformatie en historische klantinformatie
  • On- en offline modus: klanten registreren, orders maken en bewaren, door klanten en catalogus bladeren
  • GPS Locatie: bekijk nabijgelegen klanten en routebeschrijvingen

Meer informatie over deze oplossing vind je op de website van App4sales.

Referentievideo: De Kasteelhoeve werkt met AccountView en App4sales

BrancheView

BrancheView App Builder
De BrancheView App

Voor iedere mobiele werker die thuis, onderweg of bijv. in het magazijn regelmatig AccountView-gegevens wil inzien of bewerken, biedt BrancheView een veelzijdige app op de smartphone of tablet. Met de standaard BrancheView App kan je onder andere de omzet, kosten en periodecijfers raadplegen. Ook biedt de app de mogelijkheid voor het bekijken en bewerken van debiteuren en crediteuren, uren registreren, verkooporders en verkoopfacturen invoeren en crm/activiteitenbeheer.

Naast de standaard app kan je ook kiezen voor maatwerk, zodat de app datgene toont wat jij wil, desgewenst in je eigen huisstijl. Bekijk voor meer informatie onze BrancheView-pagina.

CashView

CashView webkassa

CashView is een eenvoudige kassaoplossing die direct communiceert met AccountView om balieverkopen snel en efficiënt af te handelen. De webkassa kan worden gebruikt op elke pc of kassa-pc. Je hebt geen kassa-hardware nodig; een beeldscherm, kassalade en bonnenprinter volstaan. De software is ontwikkeld voor een aanraakscherm en kan dus muisloos worden bediend. CashView wordt met name gebruikt door groothandels met een winkelfunctie, voor wie baliefacturering onvoldoende mogelijkheden biedt.

Het webkassasysteem is volledig geïntegreerd met AccountView en biedt hiermee o.a. de volgende mogelijkheden:

  • Artikelen scannen
  • Kortingen en omschrijvingen aanpassen op regelniveau
  • Maakt gebruik van prijsafspraken van AccountView
  • Meerdere betaalmethoden mogelijk
  • Klanten aanmaken (wordt realtime een debiteur in AccountView)
  • Contantbetaling (realtime verwerkt in AccountView)
  • Verkoop op rekening (realtime verwerking naar facturatie in AccountView)
  • Kassaopmaak bij sluiten kassa
  • Opvraagbare kopiebonnen (pdf)
  • Pin-koppeling met ccv-apparatuur (gecertificeerd)

Meer informatie is beschikbaar op de website van CashView.

Webshopkoppeling

Wil je het afhandelen van online verkopen stroomlijnen? Koppel dan je webshop of B2B-portaal met AccountView. Onze standaard koppeling toont verkoop-, product- en voorraadinformatie vanuit AccountView automatisch in je webshop. Met als voordelen: actueel inzicht, actuele verkoopinformatie en veel tijdwinst!

Functionaliteit:

  • Realtime synchronisatie van klantgegevens, productinformatie, voorraad en orderdata tussen je webshop en AccountView
  • AccountView zet je in voor afhandelen verkooporders, aansturing inkoop en voorraadbeheer en expeditie met pakbon of vrachtbrief
  • Facturen genereren en afstemmen met iDeal-betalingen
  • Financiële administratie loopt automatisch mee
  • BTW- en ICP-aangiftes met een druk op de knop genereren
  • Optie om meerdere webshops te koppelen aan meerdere administraties

Voor meer informatie kan je terecht op de pagina over onze standaard Visma-webshopkoppeling.

Nmbrs

Nmbrs is een online hr- en salarisapplicatie voor bedrijven en accountants waarmee de salarisverwerking wordt uitgevoerd. Nmbrs kan eenvoudig worden gekoppeld aan AccountView om de journaalposten van de verloning automatisch te verwerken. Hiermee heeft een een complete oplossing voor je salarisadministratie met geïntegreerde hrm-functionaliteit. Nmbrs wordt zowel gebruikt door eindgebruikers voor hun eigen salarisverwerking als door administratie- en accountantskantoren voor de salarisadministratie van hun cliënten.

Er is ook een koppeling tussen Nmbrs en Visma.net ERP. Meer informatie kan je vinden op de website van Nmbrs.

Simple-Simon

Simple-Simon is een handige werkbonapp waarmee je digitale werkbonnen eenvoudig aanmaakt, inplant en op je smartphone of tablet afhandelt. Geen papier meer, maar effectief en efficiënt werken. Zodra een werkbon is ingepland, heeft je collega deze beschikbaar in de Simple-Simon-app. Simon bestaat uit twee onderdelen: een kantoorapplicatie en een mobiele app.

Op kantoor:

  • Zie actuele gps-posities van mobiele collega’s
  • Bekijk actuele status werkbonnen
  • Ontwerp lay-out van werkbonnen
  • Werk inplannen op grafisch planboard

Onderweg:

  • Registreer reis- en werktijd en verbruikte materialen
  • Klant ondertekent werkbon digitaal op tablet of smartphone
  • Raadpleeg historie werkzaamheden
  • Bekijk bijlagen (ook offline)

Door de koppeling met AccountView kan je efficiënter werken. Reis- en werktijden worden, evenals de verbruikte materialen, direct in AccountView geregistreerd. Na het controleren en goedkeuren van de ingevulde gegevens kan je direct een factuur aanmaken. Verder is er geen papierwerk meer en wordt door de app heen-en-weer bellen over de planning voorkomen.

OutSmart

OutSmart is een uitgebreid field service platform met een werkbonapp, digitaal planbord en online portaal. Het platform kan worden gekoppeld met AccountView (er is ook een OutSmart-koppeling voor Visma.net). Met deze oplossing kan je het hele proces van offreren, plannen, tijdschrijven en factureren automatiseren. Je maakt eenvoudig een werkrooster voor alle medewerkers en iedereen heeft direct beschikking over de digitale werkbonnen voor de uit te voeren orders van die dag.

Door de koppeling worden gegevens in AccountView door OutSmart hergebruikt. Zo wordt de verkooporder een werkbon in OutSmart, komen de producten bij de order als benodigde materialen op de werkbon en kan je vanuit projecten makkelijk je projectplanning maken. Ook zijn zaken als artikelen, debiteuren, uurtarieven, levertijden en betalingscondities in OutSmart beschikbaar.

Andersom wordt de digitale werkbon in OutSmart een proeffactuur in AccountView en worden ook nieuwe relaties en materialen overgenomen. De geregistreerde uren komen als artikelen op de verkoopfactuur en boekstukken worden aangemaakt via complete werkbonnen.

De belangrijkste voordelen:

  • Hele serviceproces verloop soepel en gedigitaliseerd
  • Eenvoudig buitendienst plannen via intuïtief planbord
  • Meer overzicht door planbord en ad hoc-rapportages
  • Je kan sneller factureren
  • Alle medewerkers beschikken over actuele gegevens

Trifact365

Trifact365 is daadkrachtige software voor het scannen, herkennen en fiatteren van facturen in de cloud. Koppel Trifact365 met AccountView en je verwerkt alle inkoopfacturen en bonnetjes direct digitaal in je boekhouding. Hiermee bespaar je veel tijd, voorkomt je fouten en heb je direct meer overzicht.

Voordelen van Trifact365:

  • Compleet: voor inkoopfacturen, bonnetjes en verkoopfacturen
  • Mobiele app: maak foto’s van bonnetjes, geschikt voor iedere smartphone
  • Realtime: automatische verwerking via zelflerende algoritmen
  • Minder fouten door correct boekingsvoorstel, stamgegevens automatisch overnemen en juist fiatteringsproces
  • Meer overzicht door actuele werkvoorraad, kunnen inzoomen en archieffunctie
  • Bulkverwerking: automatisch splitsen en samenvoegen voor bulk-upload van facturen
  • Zeer betaalbaar met slechts enkele euro’s per maand, dus ook voor kleine bedrijven

Meer informatie vind je op onze pagina’s Trifact365 voor ondernemers en Trifact365 voor accountants.