Visma Severa prijzen & versies

U kunt zich nu aanmelden om Visma Severa kosteloos uit te proberen. Na de proefperiode beslist u zelf of u de dienst wil voortzetten. Ervaar de mogelijkheden en meld u nu aan!


Severa Professional Severa Business Severa Enterprise
Aanbevolen voor 1-10 gebruikers Aanbevolen voor 10-50 gebruikers Aanbevolen voor >50 gebruikers

  • Klanten volgen
  • Projecten managen
  • Uren registreren
  • Facturen maken
  • 2 uur inrichting en training

  • Alles van Professional
  • Bedrijfseenheden
  • Aangepaste grafische rapporten
  • Training op maat

  • Alles van Business
  • Team-rapporten
  • Teamagenda
  • Takenlijsten
  • Periodieke facturen

Vanaf: € 29,- p.g.p.m Vanaf € 160,- p.m.
+ € 16,- p.g.p.m.
Prijzen op aanvraag
Nu gratis proberen Nu gratis proberen Nu gratis proberen

 

VismaEABjrvika848-640x427Koppeling met uw boekhoudpakket

Voor Visma Severa zijn er koppelingen met diverse boekhoudpakketten beschikbaar (vraag naar de mogelijkheden). Voor AccountView zijn er verschillende koppelingen beschikbaar.

Naar AccountView-koppelingen

 

 

Add-ons

U geeft een persoonlijke touch aan Visma Severa met add-ons. Upgrades zijn binnen enkele minuten gereed.

 

Beheer van klantrelaties

Activiteitenbeheer
Beheer agenda’s, takenlijsten en resources online. Bewaak klantencontacten per project. Teamomgeving gericht op samenwerking.

Offertes
Haal meer opdrachten binnen met scherpere offertes. Door resources, prijzen en het gebruik van sjablonen te combineren maakt u met Visma Severa doeltreffende offertes die automatisch in projecten kunnen worden omgezet.

 

Agendasynchronisatie


Synchronisatie met Microsoft Exchange

Coördineer uw activiteiten in Visma Severa en synchroniseer ze eenvoudig met de agenda’s van Microsoft Outlook (of Exchange, Office 365) en Mobile.

Synchronisatie met Google Calender
Coördineer uw activiteiten in Visma Severa en synchroniseer ze eenvoudig met Google Calendar, zodat beide agenda’s up-to-date zijn.

Projectmanagement

Geavanceerde resourceplanning
Wijs teams en mensen toe aan te verwachten taken. Manage projecten nauwkeurig en succesvol. Optimale resourcebenutting.

Extranet delen
Nodig klanten, partners of leveranciers uit om projectinformatie te bekijken, opmerkingen toe te voegen, uren goed te keuren of bestanden te uploaden.

Omzetprognose
Zoek, bekijk en verdeel de winst in de loop van een project. Bepaal de boekperiode voor de afstemming van de verdiende en gerealiseerde winst op de uitgaven.

Bestandsopslag
Voeg uw documenten elektronisch toe aan klanten en projecten. Bekijk complete projecten terwijl u onderweg bent. Dagelijkse back-ups.

Google Docs
De bestandsopslag van Google Docs gekoppeld aan uw projecten in Severa. Integreer uw Google Apps for Business-account met Severa om uw documenten te organiseren en samenwerking te bevorderen.

urenregistratieUrenbeheer

Geavanceerde urenregistratie
Vereenvoudig de berekening en goedkeuring van gewerkte uren. Houd rekening met flexuren, urensaldo’s, vakanties en (on)betaald verlof. Activiteitenbeheer vereist.

Reiskostenvergoeding
Onkostenregistratie. Splits reiskosten uit, voeg ontvangstbewijzen toe en dien verzoeken in, allemaal elektronisch. Na goedkeuring kunnen de kosten direct gefactureerd worden.

facturerenFacturering

Termijnfacturering
Waarborg dat herhaalde kosten op tijd factureerbaar zijn. Automatisch gereed voor facturering. Facturen worden voor u onthouden.

Omgeving met meerdere valuta’s
Verricht transacties met de hele wereld in elke gewenste muntsoort. Spreek uw financiële talen vloeiend: meer dan 160 valuta’s.

RapportagesRapportage

Grafische rapporten
Bent u geïnteresseerd in meer dan alleen de standaardrapportages? Produceer duizenden unieke rapporten. Meer inzicht in uw bedrijf.

KPI
Key Performance Indicators, waarmee u de resultaten van projecten, facturen en gewerkte uren meet. Beoordeel en vergelijk de performance met de gestelde bedrijfsdoelen.

Organisatiehiërarchie
Maak een model van uw ondernemingsstructuur. Unieke toegangsrechten en factuurvoorwaarden voor verschillende bedrijfseenheden, dochterbedrijven of holdings. Het grote geheel.

Actiehistorie
Houd wijzigingen in projecten, facturen of gebruikers bij. Weet altijd wanneer welke actie is ondernomen. Logboek.

 

Nu gratis proberen