TriFact365: digitale factuurverwerking voor accountants

trifact365TriFact365 is daadkrachtige en laagdrempelige software voor geautomatiseerde factuurverwerking in de cloud. Deze scan & herken-oplossing is zeer geschikt voor administratiekantoren en accountants als tool voor online samenweken met cliënten.

Bent u ondernemer of financieel specialist? Ga dan naar TriFact365 voor ondernemers.

Facturen digitaal aanleveren

Door TriFact365 te koppelen met AccountView of eAccounting, kunt u alle facturen en bonnetjes van cliënten direct digitaal verwerken in de boekhouding. Cliënten kunnen hun facturen zelf uploaden in, of mailen naar het TriFact365-portal. Hiermee wordt online samenwerken met cliënten bijzonder eenvoudig en zeer betaalbaar! U bespaart veel tijd, voorkomt fouten en heeft een goed overzicht van alle facturen.

TriFact365 voordelen

  • Compleet: voor inkoopfacturen, bonnetjes én verkoopfacturen
  • Realtime: automatische verwerking via zelflerende algoritmen, ontwikkeld in Nederland
  • Minder fouten door correct boekingsvoorstel, stamgegevens automatisch overnemen en juist fiatteringsproces
  • Meer overzicht door actuele werkvoorraad, kunnen inzoomen en archieffunctie
  • Bulkverwerking: automatisch splitsen en samenvoegen voor bulk-upload van facturen
  • Zeer betaalbaar met slechts enkele euro’s per maand

Automatische factuurverwerking

Besteedt u uw tijd ook het liefst aan hoog gewaardeerde diensten zoals financieel advies en verslaglegging? En wilt u af van het tijdrovende verzamelen, scannen en handmatig boeken van facturen? Kies dan voor TriFact365, dé laagdrempelige oplossing voor automatische factuurverwerking in combinatie met eAccounting of AccountView als gekoppeld boekhoudpakket.

Online samenwerken met uw cliënt

TriFact365 is state-of-the-art factuurverwerking in de cloud, geheel aanpasbaar aan hoe u met de klant wilt samenwerken. Per klant legt u vast of deze de facturen per e-mail aanlevert of rechtstreeks naar het platform uploadt. De cliënt kan de factuur fiatteren alvorens er een boeking wordt gemaakt.

Enkele euro’s per maand, incl. fiattering!

Bovendien is TriFact365 bijzonder betaalbaar: naast de basisfee van € 0,99 p/m en € 0,99 per administratie p/m betaalt u slechts € 0,16 per geüpload document. Bovendien is het onderdeel fiattering al beschikbaar voor € 2,50 per procuratiegebruiker per maand. Afhankelijk van de hoeveelheid facturen en wensen bent u voor slechts enkele euro’s al optimaal geautomatiseerd.

Gratis koppelen met eAccounting of AccountView

TriFact365 is een innovatieve cloud-oplossing van eigen bodem, waarbij uw gegevens in Nederland blijven. De applicatie kan worden gekoppeld aan financiële Visma-oplossingen AccountView en Visma eAccounting, eventueel in combinatie met Visma Advisor als oplossing voor practice management. TriFact koppelt gratis met eAccounting en AccountView (vanaf AccountView versie 9.6). Voor de technische installatie geldt een eenmalig starttarief: € 125,-. Een volledige implementatie inclusief installeren en training van gebruikers kost € 350,-.

Vraag de demo aan

Wilt u meer weten over TriFact365? Bekijk dan onze webinars: TriFact365 met AccountView of TriFact 365 met Visma eAccounting. Zie ook de website van TriFact365. U kunt ook een online demo aanvragen:

Vraag demo aan